"Elsas måste ha smink"

Godmorgon! Galna jag tittar som vanligt runt på smink hemsidor.. Och det är några saker jag måste ha! Puder, concealer brush.. osv som har börjat att ta slut. Men på senaste tiden har jag blivit riktigt sugen på att testa en chream blush och se hur det fungerar! Jag gillar inte powder blush, tycker det blir lätt "kakigt" och jag antar att cream blush inte är det, några som har använt det? Antarligen kommer jag hem med en sådan på Onsdag då man ska shoppa med Melisa ♥

Min lista av det jag vill ha mest och behöver mest!
"Kabuki brush- eyeslipsface.se" "Loose powder - Lumine"  "cover all blue - makeupstore" "Cake eyeliner - makeupstore" "Miracle toutch chreamy blush - Maxfaktor" "Concealer brush - Kicks"

Kram Elsa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0