Shoppat!

Tänkte visa vad jag har shoppat idag! :D
Vart mest småsaker, men fiiiiiina småsaker  haha :D



Suddig bild, men aja.. Rebook easytone + typ träningstrumpor till en vandringshajk i augusti :D
Från stadium, kommer inte ihåg vad dom kostade, mamma betalade (a)


Flipflops, från staduim, bara 29 kronor just nu!


Sjal, H&M, 29 kronor, tror jag ;)




Bikinitopp, H&M, 129 kronor, SNYGG VA? ;D Hehe nejmen jag gillar den! 


Kjol, H&M, 100 kronor, nu! (bilden gör den inte rättvisa!)

Ja det var det jag köpte + ett helt genomskinligt skal till min iPhone från tekniknagasinet, det kostade 75 kronor bara!? och det syns inte på långt håll att man har ett skal, shysst!

//Kajsa :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0