OM KAJSA

Namn: Kajsa
Ålder: 13
Intressen: Shoppa, vara med kompisar och nörda min Iphone 4 ;)


Vad skulle du ta med dig till en öde ö, (3 saker):
En bra kompis, mobil och en lyxyatch (SÅ jag kunde åka hem HAHAHA)

Min familj:
Tre brorsor, en syster och åtta och ett halvt syskonbarn. Mamma och pappa också såklart :)

Favoritlåt:
Just nu; Edge of glory - Lady Gaga

Ofixat hår eller ofixat smink på en vardag?
ofixat hår, fixar det inte endå ;)

Ägodel du tycker mest om (inte iPhonen).
Men, skulle ju ta iPhonen... Nej men kanske min.. Garderob, jag menar, den äger jag väl? ;O
Sen massa andra saker också, två speciella böcker och lite annat <3

Det var lite om mig, Några mer frågor?
Fråga bara på!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0