Mange kom igen nu! :D

Heeeejsaan!
Just nu sitter vi nog på båten och soooolar/badar!
Fetnajs! Ohh, vad gott det skulle va med glass nu...
På tal om glass:
Igår när jag och Elsa åkte hem från Shcweizerbadet blev vi fett sugna på glass, så vi åkte till centrum och köpte..
Sen utanför affären stog det två.. lite för sociala fyllon, och en började följa efter oss till bussen..
Så vi ba: VI GÅÅR HEM! :O
så började vi gå på en liten väg och rakt fram sitter ett till fyllo.. och till vänster står en snubbe och kissar i ett hörn..
FINT ELLER VAD?!
nä...
Så jag ba: vi vänder, så vände vi och jga öppnade min glass, tror nii inte då att det var trasig så att övre halvan trillade ner på marken?
Jo...
fint..

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Hej!

Vill du vinna en VALFRI pryl från Playman? Klicka i så fall in i min blogg www.submit.blogg.se. På Playman kan du vinna allt från Iphone skal till klockor! Så kom igen nu, var med och tävla!! ;)

2011-07-02 @ 19:50:30
URL: http://submit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0