Sho bre! Vad händer jao? Peace bre!



 HAHAH!
O H J Ä L P,  S K O L A N  B Ö R J A D E  I G Å R,  J A G  V I L L  D Ö Ö Ö Ö !
Aja men satt nyss och skrev på en uppsatas, hade skrivit ett helt A4, tog en timme, internet slutade funka..
Resultat:
upssatsen = KAPUTT
jag= AAAARG!
Jaa..

Haha men nu var det ett tag sen vi uppdaterade ordentligt, jag tänkta försöka börja nu när skolan e igång igen

Hmm, vad ska jag mer berätta?

Hahaha.. I förrgår va jag med filippa och hennes familj och en till familj vi känner på grönan, AWESOME!
Asså jag har varit såhääääääääär feg förut, åkte typ jetline första gången i våras... Hähä..
Men jag åkte allt utom frittfall och tilt, FETT STOLT! nejdå men det va ju askul! :D

lite bilder från grönan... :)







GILLAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0