Saker ni inte visste om mig...



...Jag har bara varit riktigt arg två gånger i hela mitt liv.

...När folk träffar mig första gången tror alla att jag inte skämtar, pratar eller skrattar för att jag är så blyg.
Men alla mina närmaste vänner vet att jag kan va.. galen..

...Filippa E vet mer om mig än vad mina föräldrar gör

...Folk tror ofta att jag och Filippa Ö är systrar, ibland till och med tvillingar ;D

...Jag är faster till 8 stycken och snart moster till en, fast nu e jag typ halvmoster ;)

...Mitt yngsta syson är 13 år äldre än mig

...Jag har klaustrfobi

...Jag har sjukt dåligt självförtorende på typ idrotten i skolan eller sporter över huvud taget, folk måste tro att jag inte kan fånga en boll...


Kommentarer
Postat av: Filippa

Hahaha, tycker det är rätt kul när folk säger det ;)

Btw, häromdan när jg rastade dollar så var det några killar dom ba; hej Kajsa! Hahha ;D

Puss o kram! <3

2011-08-19 @ 23:57:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0